2012. június 20-n rendezte meg a MarketIntelligence második Klubestjét. A főszereplők, illetve a meghívott előadók: Szalay Angelika (Vivaki), Kapui Ferenc (Dr. Oetker), Tóth Gábor (Flor) és a Moderátor: Berényi Konrád (onlinemarketing.blog.hu). A fő téma, amelyet körbejártunk: Facebook marketingkommunikációs hatékonysága volt. Az ételről Édes Pepperoni Étterem & Pizzéria gondoskodott.
Az esten feltett kérdéskörök:
1, Milyen tapasztalataid vannak a közösségi hirdetésben?
2, Mit gondolsz a közösségi médiában megjelenő hirdetésekről?
3, Mennyiben mérhetőek a közösségi médiában megjelenő hirdetések által termelt profit?
4, Ellenőrizni szoktátok a beérkezett megrendelések forrását?
5, Van-e külön közösségi média menedzser a vállalatotoknál? ha nincs, akkor mit gondolsz, kell-e külön foglalkozni ezzel a csatornával , miért?
6, Mi a véleményed az újmédiás eszközökön megjelenő hirdetésekről? mennyiben váltja be a reményeket (újmédiás eszköz: okostelefon, táblagépek, ebook)
Amíg elkészül a részletes beszámoló az estről, addig néhány kiragadott, igazán velős mondatot "kiemelünk" számotokra.
"A közösségi média a carpe diem médiája."
"A közösségi média célja közösséget építeni a terméknek."
"Mikor használjunk közösségi médiát? Akkor, ha van tartalmunk, és van miről beszélnünk!"
"A youtube lesz a jövő TV-je."
"A facebookon való jelenlét egy párbeszéd, egy egyenlő partnerség, veszélyes dolog."
"Ha valami problémát gyorsan meg akartok oldani, írjátok ki a multik facebook falára, és garantálom, hogy 24 órán belül válasz érkezik!"