HTML

Friss topikok


Marketintelligence

A remek Hallgatói esszék, dolgozatok, gondolatok olvasóinak száma kevés, DE az eszmei értékük magas! Emiatt hoztam létre eme blogot, hogy publicitást nyerjenek a kitűnő ötletek, megoldások! Mert a TUDÁS nem öncélú. A tudást megosztani ÉR! :) A csapat mögött: Bernschütz Mária, PhD.Elérhetőség: marketintelligence2010[kukac]gmail.com

Linkblog

Címkék

adatok (1) adblock (1) AdSense (1) AdWords (1) állat (1) állatcsatorna (1) alternatív (3) ambient (1) Apple (2) applikáció (1) asszociáció (2) attitűd (1) bankolás (1) blogolás (1) broadcast (1) buzz (1) civil (4) digitális (1) digitalizáció (2) dropon (1) ebook (2) ello (1) énmárka (4) etika. (1) Facebook (4) facebook (1) felhő (1) fesztivál (1) film (1) fogyasztó (1) fogyasztói magatartás (1) gamification (1) gerilla (3) Google (1) hilton (1) hologram (1) HTC (1) identitás (1) imázs (1) infokommunikáció (2) ingame advertising (1) interaktív (1) internet (3) internetgeneráció (1) ipm (1) IT biztonság (1) kereskedelmi márka (1) kereső (1) kiállítás (1) kiberbiztonság (1) kibertér (1) kockázat (1) közösségi (8) kritika (2) kutatás (2) live stream (1) lokációs (1) márka (4) marketing (4) marketingkommunikáció (10) MarketIntelligence (1) mém (1) mobilinternet (1) monopólium (1) motiváció (1) mozi (1) nagyképernyő (1) nonprofit (1) non spot (1) nyereményfelajánlás (1) okostelefon (2) oktatás (1) online media (3) optimalizáció (1) óvszer (2) PPC (1) product placement (2) rádió (2) reklám (3) reklámblokkolás (1) reklámstratégia (1) saját márka (1) sajtó (1) SEO (1) solomo (1) startup (1) streaming (1) szabadalom (1) szabás (1) szakdolgozat kivonat (2) személyes (1) személyesmarketing (2) személyre (1) sziget (1) szinkron (1) szlogen (1) szolgáltatás (2) szponzoráció (2) tartalommarketing (1) termékelhelyezés (2) tetoválás (1) tévé (1) time management (1) UGC (2) újmédia (3) ustream (1) válság (1) vendég (1) verseny (1) videójáték (1) video streaming (2) virtuális (1) vírus (1) webse (1) websorozat (1) zene (1) Zgeneráció (4)

Jön-jön-jön MI klubest II. beszámoló

2012.07.12. 15:42 Bernschütz

2012. június 20-n rendezte meg a MarketIntelligence második Klubestjét. A főszereplők, illetve a meghívott előadók: Szalay Angelika (Vivaki), Kapui Ferenc (Dr. Oetker), Tóth Gábor (Flor) és a Moderátor: Berényi Konrád (onlinemarketing.blog.hu). A fő téma, amelyet körbejártunk: Facebook marketingkommunikációs hatékonysága volt. Az ételről Édes Pepperoni Étterem & Pizzéria gondoskodott.

470331_10151051080093627_56563914_o.jpg

Az esten feltett kérdéskörök:

1, Milyen tapasztalataid vannak a közösségi hirdetésben?
2, Mit gondolsz a közösségi médiában megjelenő hirdetésekről?
3, Mennyiben mérhetőek a közösségi médiában megjelenő hirdetések által termelt profit?
4, Ellenőrizni szoktátok a beérkezett megrendelések forrását?
5, Van-e külön közösségi média menedzser a vállalatotoknál? ha nincs, akkor mit gondolsz, kell-e külön foglalkozni ezzel a csatornával , miért?
6, Mi a véleményed az újmédiás eszközökön megjelenő hirdetésekről? mennyiben váltja be a reményeket (újmédiás eszköz: okostelefon, táblagépek, ebook)

Amíg elkészül a részletes beszámoló az estről, addig  néhány kiragadott, igazán velős mondatot "kiemelünk" számotokra.

"A közösségi média a carpe diem médiája."
"A közösségi média célja közösséget építeni a terméknek."
"Mikor használjunk közösségi médiát? Akkor, ha van tartalmunk, és van miről beszélnünk!"
"A youtube lesz a jövő TV-je."
"A facebookon való jelenlét egy párbeszéd, egy egyenlő partnerség, veszélyes dolog."
"Ha valami problémát gyorsan meg akartok oldani, írjátok ki a multik facebook falára, és garantálom, hogy 24 órán belül válasz érkezik!" 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketintelligence.blog.hu/api/trackback/id/tr94648744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.