HTML

Friss topikok


Marketintelligence

A remek Hallgatói esszék, dolgozatok, gondolatok olvasóinak száma kevés, DE az eszmei értékük magas! Emiatt hoztam létre eme blogot, hogy publicitást nyerjenek a kitűnő ötletek, megoldások! Mert a TUDÁS nem öncélú. A tudást megosztani ÉR! :) A csapat mögött: Bernschütz Mária, PhD.Elérhetőség: marketintelligence2010[kukac]gmail.com

Linkblog

Címkék

adatok (1) adblock (1) AdSense (1) AdWords (1) állat (1) állatcsatorna (1) alternatív (3) ambient (1) Apple (2) applikáció (1) asszociáció (2) attitűd (1) bankolás (1) blogolás (1) broadcast (1) buzz (1) civil (4) digitális (1) digitalizáció (2) dropon (1) ebook (2) ello (1) énmárka (4) etika. (1) facebook (1) Facebook (4) felhő (1) fesztivál (1) film (1) fogyasztó (1) fogyasztói magatartás (1) gamification (1) gerilla (3) Google (1) hilton (1) hologram (1) HTC (1) identitás (1) imázs (1) infokommunikáció (2) ingame advertising (1) interaktív (1) internet (3) internetgeneráció (1) ipm (1) IT biztonság (1) kereskedelmi márka (1) kereső (1) kiállítás (1) kiberbiztonság (1) kibertér (1) kockázat (1) közösségi (8) kritika (2) kutatás (2) live stream (1) lokációs (1) márka (4) marketing (4) marketingkommunikáció (10) MarketIntelligence (1) mém (1) mobilinternet (1) monopólium (1) motiváció (1) mozi (1) nagyképernyő (1) nonprofit (1) non spot (1) nyereményfelajánlás (1) okostelefon (2) oktatás (1) online media (3) optimalizáció (1) óvszer (2) PPC (1) product placement (2) rádió (2) reklám (3) reklámblokkolás (1) reklámstratégia (1) saját márka (1) sajtó (1) SEO (1) solomo (1) startup (1) streaming (1) szabadalom (1) szabás (1) szakdolgozat kivonat (2) személyes (1) személyesmarketing (2) személyre (1) sziget (1) szinkron (1) szlogen (1) szolgáltatás (2) szponzoráció (2) tartalommarketing (1) termékelhelyezés (2) tetoválás (1) tévé (1) time management (1) UGC (2) újmédia (3) ustream (1) válság (1) vendég (1) verseny (1) videójáték (1) video streaming (2) virtuális (1) vírus (1) webse (1) websorozat (1) zene (1) Zgeneráció (4)

Mire jó a Social Media? – Kezdetleges viszonyok Magyarországon

2011.07.02. 15:05 Bernschütz

 Mire jó a Social Media? – Kezdetleges viszonyok Magyarországon A közösségi média és az általa generált radikálisan új kommunikációs stratégiák ma már a világon mindenhol szerves részét, ha nem egyenesen alapját képezik vállalati marketingkommunikációnak. Míg…

Szólj hozzá!

A fogyasztói elkötelezettség vizsgálata a szabadidős teniszezésben I.

2011.06.29. 15:29 Bernschütz

 “I’m not just involved in tennis but committed. Do you know the difference between involvement and committment? Think of ham and eggs. The chicken is involved. The pig is committed.” Martina Navratilova  Ez a cikk a szerző TDK dolgozata alapján készült tanulmány…

Szólj hozzá!

A fogyasztói elkötelezettség vizsgálata a szabadidős teniszezésben II.

2011.06.29. 15:19 Bernschütz

 A szakirodalmi háttér bemutatása után ebben a részben kap helyet az empirikus kutatás ismertetése.  Az empirikus kutatásban használt modell A tanulmány fő célkitűzésének megfelelően, a viselkedésbeli hűséget is megragadó, Casper és Gray (2007) féle modell volt a…

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása