HTML

Friss topikok


Marketintelligence

A remek Hallgatói esszék, dolgozatok, gondolatok olvasóinak száma kevés, DE az eszmei értékük magas! Emiatt hoztam létre eme blogot, hogy publicitást nyerjenek a kitűnő ötletek, megoldások! Mert a TUDÁS nem öncélú. A tudást megosztani ÉR! :) A csapat mögött: Bernschütz Mária, PhD.Elérhetőség: marketintelligence2010[kukac]gmail.com

Linkblog

Címkék

adatok (1) adblock (1) AdSense (1) AdWords (1) állat (1) állatcsatorna (1) alternatív (3) ambient (1) Apple (2) applikáció (1) asszociáció (2) attitűd (1) bankolás (1) blogolás (1) broadcast (1) buzz (1) civil (4) digitális (1) digitalizáció (2) dropon (1) ebook (2) ello (1) énmárka (4) etika. (1) Facebook (4) facebook (1) felhő (1) fesztivál (1) film (1) fogyasztó (1) fogyasztói magatartás (1) gamification (1) gerilla (3) Google (1) hilton (1) hologram (1) HTC (1) identitás (1) imázs (1) infokommunikáció (2) ingame advertising (1) interaktív (1) internet (3) internetgeneráció (1) ipm (1) IT biztonság (1) kereskedelmi márka (1) kereső (1) kiállítás (1) kiberbiztonság (1) kibertér (1) kockázat (1) közösségi (8) kritika (2) kutatás (2) live stream (1) lokációs (1) márka (4) marketing (4) marketingkommunikáció (10) MarketIntelligence (1) mém (1) mobilinternet (1) monopólium (1) motiváció (1) mozi (1) nagyképernyő (1) nonprofit (1) non spot (1) nyereményfelajánlás (1) okostelefon (2) oktatás (1) online media (3) optimalizáció (1) óvszer (2) PPC (1) product placement (2) rádió (2) reklám (3) reklámblokkolás (1) reklámstratégia (1) saját márka (1) sajtó (1) SEO (1) solomo (1) startup (1) streaming (1) szabadalom (1) szabás (1) szakdolgozat kivonat (2) személyes (1) személyesmarketing (2) személyre (1) sziget (1) szinkron (1) szlogen (1) szolgáltatás (2) szponzoráció (2) tartalommarketing (1) termékelhelyezés (2) tetoválás (1) tévé (1) time management (1) UGC (2) újmédia (3) ustream (1) válság (1) vendég (1) verseny (1) videójáték (1) video streaming (2) virtuális (1) vírus (1) webse (1) websorozat (1) zene (1) Zgeneráció (4)

Híradó és az új márkázási politika

2011.05.05. 19:13 Bernschütz

 Az egyik híradó szerkesztőjétől megkérdeztük (nevét, cégét szándékosan nem fedjük fel), hogy miért szerepelhetett a Híradóban, amelyet nemcsak felelős szerkesztő, hanem még egy lektor is átnéz, az iPad szó. Elhangzott ez tény, de most akkor ez meg mi? Termékelhelyezés? Nem.... Fizetett ezért az Apple? Kizárt! A válasz az volt, egyébként, hogy "Ez még egy szürke zóna". Mi szürke zóna? Az hogy a táblagép szó, helyett egy márka hangzott el? Vagy annyira összekeveredik már a köztudatban az iPad és a táblagépek, hogy már nem is különböztetjük meg?! Vagy csak hibáztak és nem jöttek rá? Elgondolkodtató!Anno Coca Cola is kategória teremtő volt, a maga nemében, így a pozicionálás során könnyen elhelyezte magát, a fogyasztók tudatában pedig a Coca colát, mint kólát. 

Itt akkor meg lehetne állni és megkérdezni, most a feltörekvő kütyük piacán "szürke" gazdaságot látunk? Vagy amíg csak innovátorok kezelik a termékeket, addig mondhatunk márkákat? Vagy talán a technológiai innovációs gyorsaság újraértelmezi a médiaszabályokat? Amíg nincs elfogadott megnevezése valamilyen terméknek, addig legyen a MÁRKA az???

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketintelligence.blog.hu/api/trackback/id/tr702880464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.