Az egyik híradó szerkesztőjétől megkérdeztük (nevét, cégét szándékosan nem fedjük fel), hogy miért szerepelhetett a Híradóban, amelyet nemcsak felelős szerkesztő, hanem még egy lektor is átnéz, az iPad szó. Elhangzott ez tény, de most akkor ez meg mi? Termékelhelyezés? Nem.... Fizetett ezért az Apple? Kizárt! A válasz az volt, egyébként, hogy "Ez még egy szürke zóna". Mi szürke zóna? Az hogy a táblagép szó, helyett egy márka hangzott el? Vagy annyira összekeveredik már a köztudatban az iPad és a táblagépek, hogy már nem is különböztetjük meg?! Vagy csak hibáztak és nem jöttek rá? Elgondolkodtató!Anno Coca Cola is kategória teremtő volt, a maga nemében, így a pozicionálás során könnyen elhelyezte magát, a fogyasztók tudatában pedig a Coca colát, mint kólát.
Itt akkor meg lehetne állni és megkérdezni, most a feltörekvő kütyük piacán "szürke" gazdaságot látunk? Vagy amíg csak innovátorok kezelik a termékeket, addig mondhatunk márkákat? Vagy talán a technológiai innovációs gyorsaság újraértelmezi a médiaszabályokat? Amíg nincs elfogadott megnevezése valamilyen terméknek, addig legyen a MÁRKA az???